Ik wil huren

Actueel aanbod

Ik wil kopen

Ik wil mijn woning ruilen

advertenties

Advertentie 1 (februari 2014)
Aangeboden: Zwaluwstraat 12 in Brummen

Eengezinswoning met keuken, hal met toilet, woonkamer, 3 slaapkamers, douche, zolder, voor- en achtertuin. Parkeergelegenheid in de wijk.

Huurprijs: € € 420,29 per maand
Verhuurder: Woningstichting Brummen

Gezocht:
Een (ruime) eengezins(hoek)woning in Brummen, Oeken,  Empe, Leuvenheim, Zutphen, Lochem of Beekbergen; drie
slaapkamers, vaste trap naar een (ruime) zolder (met dakkapel) of een berging. Huurprijs tussen de € 400 en € 600.

Contact opnemen via semovahelen@hotmail.com

Advertentie 2 (oktober 2013)
Aangeboden:  Kievitstraat 13 in Brummen

Ruime eengezins(hoek)woning met grote voor- en achtertuin. Twee grote slaapkamers en één kleine. Vaste trap naar ruime zolderkamer met dakkapel. Woning is 2 jaar geleden vernieuwd en in zeer nette staat.

Huurprijs: € 584                                                                           Verhuurder: Wst Brummen

Gezocht:
Eengezinswoning in Arnhem (Klarendal, Geitenkamp of 't Broek) met minimaal 2 slaapkamers en een achtertuin.

Voor meer informatie: d.trubkin@live.nl of 06-26394793

Advertentie 3 (oktober2013)
Aangeboden: Kampweg 87 in Brummen

Eengezinswoning met 3 slaapkamers.

Huurprijs: € 642                                                                           Verhuurder: Woningstichting Brummen

Woning met minimaal 2 slaapkamers in Apeldoorn

Voor meer informatie: 06-85180242

Advertentie 4 (september 2013)
Aangeboden: Stokebrand 110 in Zutphen

Middenwoning van 110m2, 4 slaapkamers, badkamer, 2 toiletten, 3 opbergruimtes, achtertuin met schuur.
Dichtbij winkels en natuur, Zuidwijken. Veel groen en speelgelegenheden. Voor en achter parkeerplaats. Doodlopende weg.

Huurprijs: € 550,- per maand

(half)Vrijstaande woning van min. 50m2 in rustige, landelijke omgeving

Voor meer informatie: celebretions@live.nl of 06-37195800

Advertentie 5
Aangeboden:  Merelstraat 4 in Brummen

Ruime eengezinswoning met een flinke voor- en achtertuin. De woning heeft drie slaapkamers en een open keuken.

Huurprijs: € 367

Verhuurder: Wst Brummen

Gezocht:
Kleine woning, mag 40+ woning zijn in Brummen.
Maximale huurprijs van 300 euro.

Voor meer informatie:
amers192@msn.com

Advertentie 6
Aangeboden: J.J.A. Gouverneurstraat 64 in Dordrecht

Eengezinswoning. Beneden een ruime woonkamer, eetkamer, keuken en toilet. Boven grote slaapkamer, douche/badkamer en  kleine slaapkamer. Vliezotrap naar zolder. Achtertuin afgesloten met een schutting, dus kind vriendelijk. Geen voortuin maar een hofje dat iets van de weg af ligt, dus ideaal voor kinderen om te spelen.

Huurprijs: € 423
Verhuurder: Trivera in Dordrecht

Gezocht:
Het liefst een eensgezinswoning, maar anders is ook geen probleem.
Huur: maximaal zelfde als huidige huur(zie hierboven)

Voor meer informatie: Pieter Hardam via pieterhardam01@live.nl

Advertentie 7
Aangeboden: Baudartiusstraat 3 in Zutphen

Drie-kamer hoekwoning met leuke tuin.
Een lichte woning waarvan de douche, wc en keuken zijn vernieuwd.

Huurprijs: € 415,-                                                                         Verhuurder: Woonbedrijf Ieder1

Gezocht:
Minimaal driekamerwoning in een rustige buurt in Brummen.
Maximale huurprijs van € 450 - 460

Voor meer informatie: 0575 - 516569

Advertentie 8
Aangeboden: Beukenhof 1 in Brummen.

55+ woning.  Het huis heeft 1 grote en 1 kleine slaapkamer.

Huurprijs: € 484,-                                                                          V
erhuurder: Woningstichting Brummen

Gezocht:
Een eengezinswoning aan de Prins Bernhardlaan  in Brummen. Huurprijs maximaal € 455 euro.

U kunt contact opnemen via telefoonnummer 06 - 13 85 66 31.

Advertentie 9
Aangeboden: Julianastraat 19 in Doesburg

Woning op 5 minuten loopafstand van het centrum, 2 minuten van een basisschool, kinderopvang, grote speeltuin en bushalte. Het huis is netjes geverfd en gelammineerd. Het huis heeft twee grote slaapkamers (18m2 en 14m2) en een ruime zolder (bereikbaar met een vaste trap). De woonkamer heeft een oppervlakte van ruim 25m2 (excl. keuken) met een halfopen keuken (keuken is vorig jaar vernieuwd). De tuin is 15 meter lang.

Huurprijs: € 505

Verhuurder: Woonservice IJsselland

Gezocht:
Wij willen graag verhuizen naar de omgeving van Brummen. Wij zijn op zoek naar een eengezinswoning met 2 of meer slaapkamer en een tuin. De woning moet in een kindvriendelijke eb nette omgeving staan. Wij vinden het ook belangrijk dat de woning in een nette staat is. Huurprijs maximaal 510 euro.

U kunt contact opnemen via haouli_@hotmail.com

Advertentie 10
Aangeboden: Walstraat 164 in Deventer

Mooi en licht appartement in het Bergkwartier van Deventer. Een prachtig uitzicht! Het appartement heeft één ruime slaapkamer. Vorig jaar is er een nieuwe badkamer én een nieuwe keuken geplaatst. Het appartement heeft twee kleine balkonnetjes. Eén bij de woonkamer en één bij de slaapkamer. Op loopaftand van station, winkels en de IJssel.

Huurprijs: € 420

Gezocht:
Ik wil graag verhuizen naar de omgeving van Brummen en Eerbeek. Ik sta open voor alle soorten woningen. Huurprijs tot € 570.

U kunt contact opnemen met ikwilgraagverhuizen@hotmail.nl

Advertentie 11
Aangeboden:
De Riperkamp 12 in Zutphen.

Flat met één slaapkamer en een mooi ruim balkon.

Huurprijs: ca. € 550 (incl. stook- en servicekosten)

Verhuurder: Ons Huis Zutphen.

Gezocht:

Wij zoeken een woning in Brummen met het liefste 2 of 3 slaapkamers en met een eigen tuin. De huurprijs die we maximaal willen betalen is tussen de 500 en 550 euro als er huurtoeslag mogelijk is.

U kunt contact opnemen met luniz@live.nl

Advertentie 12
Aangeboden: Diepenbrocklaan 57 in Apeldoorn

Eengezinstussenwoning. Indeling: begane grond: hal, toilet, woonkamer (circa 27 m2), kelderruimte, openkeuken met inbouwapparatuur
Een rechte trap naar de 1e verdieping met 3 slaapkamers (15, 7,5 en 7 m2), een douche met toilet , wastafel en wasmachineaansluiting.
Een vlizotrap naar de zolder,stahoogte met een dakraam.
Schuur met daaraan vast een ruime garage (de garage wordt van uzelf ).

Huurprijs: € 592

Verhuurder: De Goede Woning in Apeldoorn.

Gezocht:
Een woning in Brummen met een woonkamer vanaf ongeveer 22 m2 , 3 slaapkamers tussen 8 en 14 m2 en een zolder voor een 4e slaapkamer met vaste trap. Een ruime achtertuin voor een zitje en een zwembad. Schuur
Maximale huurprijs € 600.

U kunt contact opnemen via  ewold-rienie@tele2.nl

Advertentie 13
Aangeboden: Pianohof 81 in Etten-Leur

Hoekhuis met 4 kamers en zolder in een mooie rustig buurt. Voor- en achtertuin.

Huurprijs: €492

Verhuurder: Woonschtichting Etten-Leur

Gezocht:
Eengezinswoning in Brummen of omstreken. Aantal kamers 3 of 4 , liefst met achter- en/of voortuin. Huurprijs ongeveer: € 450 - € 500

U kunt contact opnemen via asteray_chaw@hotmail.com

Advertentie 14
Aangeboden: Ida Gerardtsingel 98 in Zutphen

Een grote huurwoning met 4 slaapkamers in Zutphen.

Huurprijs:  ca. € 600,-

Gezocht:
Een woning met het liefst met 3 slaapkamers (2 grote is ook voldoende) in Brummen.

U kunt contact opnemen via  06 - 20 47 01 86

Advertentie 15
Aangeboden: Mozartstraat in Zutphen

Deelflat.

Huurprijs:  €308 (inclusief gas, water, elektra)

Gezocht:
Een flat of woning met 2 kamers. U ontvangt een bedrag van €100,- als beloning.

U kunt contact opnemen via 06 - 40 16 06 70

Advertentie 16
Aangeboden: Nachtegaalstraat16 in Brummen

Eengezinswoning (tussenwoning) met 3 slaapkamers, een open keuken, een voortuin en een achtertuin (20 m lang) met schuur. De bijkeuken is pas aangebouwd en het huis is in 2009 helemaal gerenoveerd.

Huurprijs: € 529

Verhuurder: Woningstichting Brummen

Gezocht:
Flat of appartement met 2 of 3 slaapkamers, met  redelijke woonkamer met keuken en eventueel een garage. De huurprijs mag € 450 tot € 480 zijn.

U kunt contact opnemen via hermanngrunewald@hotmail.com

Advertentie 17
Aangeboden: Hoekwoning in Twello

De hoekwoning staat in een rustig wijkje in Twello. Het is gelegen in een gunstige omtrek van scholen, winkels, station etc. De woning heeft een woonkamer met een open keuken, deze is in augustus 2008 nieuw geplaatst.
Er zit een bijhok aan het huis gebouwd, via het bijhok komt u in een klein schuurtje. Op de bovenverdieping bevinden zich 3 redelijke slaapkamers, waarvan 2 met inbouwkasten en 1 voorzien van een klein balkon.
De badkamer is in augustus 2008 geheel vernieuwd. De zolderverdieping is begaanbaar via een vlizotrap. Er zit een normale achtertuin bij de woning, en er staat ook nog een riante betonnen garage. Kortom deze woning bied veel ruimte om zich heen.

Huurprijs: ca. € 460 (kale huur)

Verhuurder: Woningstichting Goed Wonen te Twello.

Gezocht:
Wij zijn op zoek naar een woning in Brummen, in een kindvriendelijke buurt. We willen graag 4 slaapkamers. En ook nog wel een redelijke tuin waar we zomers lekker kunnen buiten zitten. De kale huurprijs moet rond de 500,- euro zitten. En er moet wel de gelegenheid zijn tot huurtoeslag. Verder maakt het ons niet veel uit, als het huis maar in 'nette' staat is. Onze voorkeur gaat wel uit naar een woning met garage, mocht dit niet het geval zijn maakt dit ook niet uit.

Contact opnemen via desiree_1977@live.nl

Advertentie 18
Aangeboden: Dwarsstraat 11 in Zutphen

Nette, goed afgewerkte en onderhouden maisonnette/hoekwoning met schuur (vrijstaande stenen berging) en tuin aan zij- en achterzijde. De woning heeft een ruime woonkamer met open keuken, een hal, 1 grote slaapkamer en een ruime douche. Volledig voorzien van dubbel glas. De zonovergoten tuin op het zuiden is naast de achterzijde van de woning ook bereikbaar via een opgang aan de zijkant. CV (combiketel).

De woning is gelegen in een rustige, kindvriendelijke buurt in de wijk. De Hoven in het buitengebied van Zutphen. Er is voldoende parkeergelegenheid en de woning is gunstig gelegen ten opzichte van allerlei voorzieningen, de binnenstad van Zutphen, winkels, scholen, het NS-station en de IJssel en uiterwaarden.

Huurprijs: € 300

Gezocht:
Ik zoek een kleine eengezinswoning in Leuvenheim of Oeken of de Vogelbuurt of Staatsliedenbuurt te Brummen met tuin en wil graag max. drie slaapkamers. De huurprijs mag max. € 475,00 bedragen.

Gelieve contact op te nemen via (06) 192 38 565

Advertentie 19
Aangeboden: R. de Beerenbroukstraat 12 in Brummen

Nette eengezinswoning met schuur en tuin aan voor- en achterzijde. De woning heeft een doorzonwoonkamer, 3 slaapkamers en een badkamer. De zolder is bereikbaar met een vlizotrap en is begaanbaar. De huur bedraagt 365 euro per maand. De woning ligt in het dorp Brummen in een kindvriendelijke wijk. Lagere school en park in de buurt.  De woning wordt begin 2010 uitgereid gerenoveerd.

Huurprijs: € 409

Verhuurder: Woningstichting Brummen

Gezocht:
Ik zoek een woning of etage in de binnenstad van Zutphen. Ik wil graag minimaal twee slaapkamers. Een tuin is niet noodzakelijk, maar ik wil wel graag buiten kunnen zitten. De huurprijs mag maximaal € 491,00 zijn.

Contact graag opnemen via (0575) 56 42 40.

Advertentie 20
Aangeboden: Ruijs de Beerenbrouckstraat 66  in Zutphen

Appartement, opgeleverd juni 2012: woonkamer van 32m2, 2 slaapkamers, inpandig balkon en eigen parkeerplaats op afgesloten parkeerdek.

Huurprijs: € 638,50 per maand

Gezocht:
Wij zijn op zoek na een eengezinswoning in Brummen met 3 slaapkamers en een tuin.
De huurprijs € 500 - € 600.

Voor landelijk aanbod en aanvragen voor woningruil kunt u ook op de site www.woningruil.nl kijken.