Ik wil huren

Actueel aanbod

Ik wil kopen

Ik wil mijn woning ruilen

Te koop

Op dit moment verkoopt Woningstichting Brummen de woning Pr. Beatrixlaan 20 in Brummen.

Als u geïnteresseerd bent, kunt u tot uiterlijk maandag 20 april om 09.00 uur via mail (algemeen@wstbrummen.nl) of schriftelijk aan ons kenbaar maken dat u interesse heeft. Huurders van Woningstichting Brummen krijgen voorrang op basis van woonduur. Als er op dat moment geen geïnteresseerde huurders zijn, krijgen ingeschreven woningzoekenden (ingeschreven bij Woonkeus Stedendriehoek) voorrang op basis van inschrijftijd.

Thoma Zutphen verzorgt de verkoop van deze woning namens Woningstichting Brummen. Voor extra informatie kunt u contact met hen opnemen op telefoonnummer (0575) 51 54 04.

bea 20

Pr. Beatrixlaan 20 in Brummen

In een rustige en kindvriendelijke woonwijk, centraal in Brummen gelegen GEHEEL GEMODERNISEERDE TUSSENWONING (1955) met schuur en tuin met veel privacy. De woning ligt aan een ruim opgezette straat met voldoende parkeergelegenheid, nabij station en speeltuin. Een ideaal huis voor starters en jonge gezinnen.

Indeling begane grond: hal met toilet en kelderkast, woonkamer met rookkanaal voor houtkachel en dichte keuken met luxe keukenblok met inbouwapparatuur.

1e verdieping: overloop, drie slaapkamers, CV-ketel (2012, in vaste kast hoofdslaapkamer), luxe badkamer met douche en vaste wastafel.

2e verdieping: via luik naar vliering.

In 2011/2012 is deze woning volledig gemoderniseerd. O.a. de volgende verbeteringen zijn uitgevoerd: keuken inclusief inbouwapparatuur, stucwerk van de hele woning, vernieuwing van elektrische bedrading en schakelmateriaal, nieuwe CV-ketel en thermostaatkranen, vernieuwing toilet en badkamer en aanleg van een dubbelwandig rookkanaal.

De woning is grotendeels voorzien van isolerende beglazing en hardhouten kozijn. Muren en dak zijn na-geïsoleerd. Er is een stenen fietsberging, afmeting ca. 3,5 x 2.5 meter.

Koopsom € 101.250,-- k.k. De genoemde prijs is de vanaf-prijs, uitgaande van 25 % korting. De koopsom zonder korting bedraagt € 135.000,-- k.k.      Wat is Koopstart?  Koopstart is bedoeld voor kopers die gezien hun inkomen nét niet in staat zijn om een woning te kopen. Wanneer u de woning niet zou kunnen financieren zonder korting, kunt u dit wellicht wél met Koopstart. Of u in aanmerking komt voor Koopstart hangt dus af van uw inkomen. Kunt u kopen zonder korting dan komt u niet in aanmerking voor Koopstart. Wij toetsen uw inkomen en vermogen met een inkomenstoets.

Kenmerken van Koopstart zijn:

• U krijgt een kortingspercentage dat afhankelijk is van uw inkomen en de marktwaarde van de woning. Deze korting ligt tussen de 10% en 25%.
  • De hypotheekrente is aftrekbaar van de belastingen.
  • De woning is te financieren met NHG.
  • U kunt de woning later vrij verkopen aan wie u maar wilt.
  • Bij verkoop of tussentijds rekent u de korting en een deel van de waardeontwikkeling met Woningstichting Brummen af.

De overig woningen die wij verkopen, verkoopt Thoma Makelaars voor ons. Deze woningen staan op de site van Thoma www.thoma.nl en of www.funda.nl

Op dit moment verkopen wij de volgende woningen:

Gruttostraat 28

Thorbeckestraat 37