Ik wil huren

Actueel aanbod

Ik wil kopen

Ik wil mijn woning ruilen

Te koop

Op dit moment verkoopt Woningstichting Brummen de woning Thorbeckestraat 37 in Brummen.

Als u geïnteresseerd bent, kunt u tot uiterlijk maandag 23 maart, 09.00 uur via mail (algemeen@wstbrummen.nl) of schriftelijk aan ons kenbaar maken dat u interesse heeft. Huurders van Woningstichting Brummen krijgen voorrang op basis van woonduur. Als er op dat moment geen geïnteresseerde huurders zijn, krijgen ingeschreven woningzoekenden (ingeschreven bij Woonkeus Stedendriehoek) voorrang op basis van inschrijftijd.

Thoma Zutphen verzorgt de verkoop van deze woning namens Woningstichting Brummen. Voor extra informatie kunt u contact met hen opnemen op telefoonnummer (0575) 51 54 04.

Thorbeckestraat 37

Thorbeckestraat 37 in Brummen

In een rustige woonwijk nabij scholen en centrum, ligt deze goed onderhouden en in 2014 opgeknapte MIDDENWONING met stenen berging en een diepe achtertuin op het zuidwesten.

Indeling begane grond: hal met toilet en verdiepte kelderkast, woonkamer, dichte ruime keuken met eenvoudig keukenblok en aansluiting voor wasmachine.

1e verdieping: overloop, drie slaapkamers waarvan 2 met vaste kasten, badkamer met douche en vaste wastafel.

2e verdieping: via vlizotrap naar ruime bergzolder met stahoogte en CV-ketel (HR Nefit 2014). In 2014 zijn in de woning de volgende verbeteringen/vernieuwingen aangebracht: keuken, stucwerk, gipsplaten plafonds, binnendeuren, HR.-ketel en vlizotrap. De hele woning is van binnen opgeschilderd.

De woning is voorzien van dak-, spouw-, vloer- en glasisolatie en heeft hardhouten ramen en kozijnen.

Koopsom € 93.750,-- k.k. De genoemde prijs is de vanaf-prijs, uitgaande van 25 % korting. De koopsom zonder korting bedraagt € 125.000,-- k.k.

Wat is Koopstart?  Koopstart is bedoeld voor kopers die gezien hun inkomen nét niet in staat zijn om een woning te kopen. Wanneer u de woning niet zou kunnen financieren zonder korting, kunt u dit wellicht wél met Koopstart. Of u in aanmerking komt voor Koopstart hangt dus af van uw inkomen. Kunt u kopen zonder korting dan komt u niet in aanmerking voor Koopstart. Wij toetsen uw inkomen en vermogen met een inkomenstoets.

Kenmerken van Koopstart zijn:

• U krijgt een kortingspercentage dat afhankelijk is van uw inkomen en de marktwaarde van de woning. Deze korting ligt tussen de 10% en 25%.
  • De hypotheekrente is aftrekbaar van de belastingen.
  • De woning is te financieren met NHG.
  • U kunt de woning later vrij verkopen aan wie u maar wilt.
  • Bij verkoop of tussentijds rekent u de korting en een deel van de waardeontwikkeling met Woningstichting Brummen af.

De woningen die wij verkopen, verkoopt Thoma Makelaars voor ons. Deze woningen staan op de site van Thoma www.thoma.nl en of www.funda.nl

Op dit moment verkopen wij de volgende woning:

Gruttostraat 28