Ik wil huren

Actueel aanbod

Ik wil kopen

Ik wil mijn woning ruilen

Te koop

Wij bieden regelmatig voormalige huurwoningen te koop aan. De voormalige huurwoningen die wij Te Woon of Te Koop aanbieden, adverteren wij eerst in het Brummens Weekblad en op onze website. De ge´nteresseerde kopers krijgen op volgorde van hun woningzoekendenpunten de woning aangeboden. Als de woning door geen van de ge´nteresseerden gekocht wordt, adverteert VOVwoon (de organisatie die voor ons de verkoop co÷rdineert) de woningen op Funda.

Een aantal woningen verkopen wij 'regulier', dus zonder een kortingsvariant zoals Koopgarant. Deze verkoopt Thoma Makelaars voor ons. Hierbij geldt ook dat wij de woning eerst adverteren in het Brummens Weekblad en op onze website. De ge´nteresseerde kopers krijgen op volgorde van hun woningzoekendenpunten de woning aangeboden.
Als een huurder van Woningstichting Brummen de woning koopt, krijgt deze Ç 500,00 korting op de verkoopprijs per gehuurd jaar in deze woning, met een maximum van Ç 5000,00.

Op dit moment verkopen wij de volgende woningen via Thoma Makelaars:

de  Buurtweg 28  in Oeken (nieuwbouwwoning)
de Thorbeckestraat 17 in Brummen