Woningoverzicht

Inloggen aannemers

hoe bereikt u ons kantoor?

Met de auto

vanuit Arnhem
Bij knooppunt Velperbroek op de A12 de richting Zutphen aanhouden (A348). Ter hoogte van Dieren verandert de A348 in de N348. Richting Zutphen blijven aanhouden tot u de afslag Brummen ziet (rotonde). Op de rotonde de tweede afslag nemen (naar rechts). U rijdt nu Brummen binnen. Deze weg blijven volgen. U rijdt voorbij het marktplein. Bij het bordje Bronkhorst slaat u rechtsaf (Cortenoeverseweg), direct weer rechtsaf slaan (Cortenoeverseweg volgen). De eerste weg aan de linkerkant is de Kampweg. Ons kantoor bevindt zich op nummer 31 aan de linkerkant van de straat, achter de woningen.

vanuit Zutphen
Vanuit Zutphen neemt u de N348 richting Dieren. Deze blijven aanhouden tot u de afslag Brummen ziet. Op de rotonde de eerste afslag nemen (rechtsaf). U rijdt nu Brummen binnen. Deze weg blijven volgen. U rijdt voorbij het marktplein. Bij het bordje Bronkhorst slaat u rechtsaf (Cortenoeverseweg), direct weer rechtsaf slaan (Cortenoeverseweg volgen). De eerste weg aan de linkerkant is de Kampweg. Ons kantoor bevindt zich op nummer 31 aan de linkerkant van de straat, achter de woningen. Aan de weg staat een reclamelichtbak.

vanuit Apeldoorn
Neem op de A1 de afslag Apeldoorn-Zuid/Beekbergen (afritnummer 20). Vervolgens de borden richting Dieren volgen. De weg richting Dieren loopt langs het Apeldoorns-Dierens kanaal. Na ruim 10 kilometer linksaf richting Brummen. Na ongeveer 4 kilometer kruist u de spoorlijn Arnhem-Zutphen. U rijdt dan op de Engelenburgerweg. Aan het einde van deze weg slaat u linksaf (Burg. De Wijslaan). Vervolgens 2e weg rechts (Schoolstraat). Aan het einde van deze straat slaat u rechtsaf (Zutphensestraat). Bij het bordje Bronkhorst slaat u linksaf (Cortenoeverseweg), direct weer rechtsaf slaan (Cortenoeverseweg volgen). De eerste weg aan de linkerkant is de Kampweg. Ons kantoor bevindt zich op nummer 31 aan de linkerkant van de straat, achter de woningen.  Aan de weg staat een reclamelichtbak.

Met het openbaar vervoer

treinstation Brummen
Vanuit Zutphen en Arnhem rijdt elk half uur een stoptrein naar het treinstation in Brummen. Vanaf het station loopt u via het Tolzichtpad naar de Schoolstraat. Aan het einde van de Schoolstraat, slaat u rechtsaf de Zutphensestraat in. Op de hoek van de Cortenoeverseweg, slaat u links af. U volgt de Cortenoeverseweg (de bocht naar rechts volgen). De eerste straat aan de linkerkant (na de bocht) is de Kampweg. Ons kantoor bevindt zich op nummer 31 aan de linkerkant van de straat, achter de woningen. Aan de weg staat een reclamelichtbak. De afstand van het station naar ons kantoor is ongeveer 1,5 kilometer.

Buurtbus
De buurtbus (lijn 515) rijdt elke werkdag van treinstation Zutphen naar Leuvenheim. Deze bus stopt ook op de Kampweg. Voor de correcte dienstregeling van de buurtbus klikt u hier.

U kunt natuurlijk uw route ook bepalen met onderstaande routeplanner:

Als u met het openbaarvervoer reist, kunt u uw reis plannen via de sites www.9292.nl of www.ns.nl.