BeterPeter

Makkelijk energie besparen met uw eigen digitale coach!

Besparen op uw energieverbruik kan u per jaar honderden euros schelen in uw portemonnee. Maar hoe kunt u dat het beste aanpakken? Vraag het Peter, de energiebespaarcoach. Hij helpt u om energie te besparen op een manier die bij past. Een gemiddeld huishouden is jaarlijks zon 1.200 euro kwijt aan gas en elektriciteit. Door te besparen kunt u dus veel geld overhouden. En u helpt het milieu nog ook! Maar wat is voor u nu de beste aanpak? Tot nu toe kon u nergens terecht voor een advies op maat n begeleiding bij de uitvoering in n. Daarom is er nu Peter, de energiebespaarcoach!

Al snel 150 euro per jaar besparen
Peter is een interactief bespaarprogramma voor huurders. Met Peters begeleiding kunt u een persoonlijk actieplan voor energiebesparing opstellen. Daarmee kunt u jaarlijks al snel 150 euro besparen op uw energielasten. Na het opstellen gaat u het plan uitvoeren. En ook daarbij begeleidt Peter u, met op maat gesneden adviezen en tips, om nog makkelijker te kunnen besparen. Tot wel twee jaar lang.

Hoe schakelt u coach Peter in?
Meedoen doet u in drie stappen:
1. Meldt u aan. U gaat naar www.beterpeter.nl, meldt zich aan en beantwoordt een aantal vragen.
2. Maak uw actieplan. Met Peters advies kiest u drie tot vijf bespaaracties en bepaalt hoeveel u wilt besparen.
3. Aan de slag! Het komend jaar zal Peter u coachen. Zodat u na een jaar al snel die 150 euro bespaard hebt en misschien wel meer!

Gratis plan en begeleiding
Voor huurders van Woningstichting Brummen is begeleiding van Peter helemaal gratis. Peters tips en adviezen komen van Milieu Centraal, de voorlichtingsorganisatie voor consumenten over energie en milieu. Peter wordt ondersteund door de Woonbond, de landelijke vereniging van huurders en woningzoekenden. Er is geen enkele koppeling met welke energieleverancier dan ook.

Meer informatie en aanmelden
Alles over Peter, de energiebespaarcoach vindt u op www.beterpeter.nl. Alle huurders van Woningstichting Brummen kunnen zich daar aanmelden. Wij betalen hiervoor de (lage) deelname kosten.