Energiecoach

logo energiecoach def

Een energiecoach kan bij u thuis laten zien hoe u, op eenvoudige wijze, energie kunt besparen met allerlei handige en praktische tips in en om huis. Aan het eind van het bezoek heeft u een inschatting hoeveel energie u ongeveer kunt besparen.

Zes inwoners uit de gemeente Brummen zijn dit najaar opgeleid tot Energiecoach. Woensdag 11 november ontvangen zij hun certificaat en gaan daarna op pad. Zij geven gratis informatie en advies aan huis over hoe u kunt besparen op uw energieverbruik. Het maakt niet uit of u een woning huurt of eigenaar bent. U hoeft zich alleen maar aan te melden.

Vervolgens wordt er een afspraak met u gemaakt. Samen met de Energiecoach loopt u door uw woning en een uur later heeft u inzichtelijk waarop u kunt besparen. Doen! Het scheelt u niks aan comfort, maar u bespaart wel energie. Afhankelijk van uw situatie kunt u hiermee wel tot 150,- euro per jaar besparen op uw energierekening.

De Energiecoach is een samenwerkingsverband van de Stichting Welzijn Brummen, Woningstichting Brummen, Sprengenland Wonen en de gemeente Brummen. Samen maken we de gemeente Brummen duurzamer.

Gebruik maken van dit aanbod?
Mail dan uw contactgegevens naar energiecoach@brummen.nl. Zet in de onderwerpregel ‘afspraak energiecoach’ en geef uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer door. Als u voorkeur heeft voor een middag of ochtend, mag u dat er ook bij zetten. Als u geen toegang heeft tot internet, kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer (0575) 56 15 53. Dan sturen wij voor u een mailtje.