reparatieverzoek

Als er in of aan uw woning een reparatie moet worden uitgevoerd, waarvoor wij verantwoordelijk zijn, kunt u dit aan ons doorgeven. Dit kan op verschillende manieren:

• via het contactformulier
  • telefonisch: (0575) 56 15 53
  • doorgeven aan de balie op ons kantoor

Als u ons reparatiemelding doorgeeft, geven wij op dat moment aan welke firma de reparatie gaat uitvoeren en wanneer zij contact met u opnemen om hiervoor een afspraak te maken. De firma die de opdracht heeft gekregen, neemt binnen 24 uur (mits het een werkdag is) contact met u op om een afspraak te maken. U hoeft nooit langer dan twee uur thuis te wachten op een medewerker van een bedrijf omdat de afspraak in een tijdsbestek van twee uur plaats vindt. Bij werkzaamheden aan uw geiser kunt u zelf direct contact opnemen met de Energie Service in Apeldoorn, telefoonnummer (055) 53 30 356.

Het kan gebeuren dat er een calamiteit in uw woning ontstaat als ons kantoor gesloten is. Denk hierbij aan een ernstige lekkage, een gebroken ruit of een ernstige verstopping. Voor deze spoedeisende reparaties kunt u ons ook buiten kantoortijd bellen.

Wilt u deze informatie downloaden? Klik dan hier.