Huur betalen

In de huurovereenkomst hebben we afspraken gemaakt over de huurbetaling. Het huurbedrag moet vóór de eerste van iedere maand bij ons binnen zijn. U kunt uw  huur op verschillende manieren aan ons betalen. Hieronder staan de mogelijkheden.

Automatische incasso
De makkelijkste en meest gebruikte manier om huur te betalen is de automatische incasso. U ondertekent een machtigingsformulier en geeft ons daarmee toestemming om de huur elke eerste van de maand van uw rekening af te schrijven. Zonder dat u er verder nog omkijken naar hebt.  Het machtigingsformulier voor automatische afschrijving van de huur is verkrijgbaar op ons kantoor. U kunt u het ook telefonisch of met het contactformulier aanvragen.

Periodieke overschrijving
Met een periodieke overschrijving geeft u uw bank opdracht op iedere maand voor de eerste dag van de maand de huur aan ons over te maken. Let er wel op dat u zelf de bank op de hoogte moet brengen van veranderingen van het huurbedrag, bijvoorbeeld door de jaarlijkse huurverhoging per 1 juli.

Pinpas of contant
Het is ook mogelijk om de huur te pinnen of contant te betalen aan de balie van ons kantoor. Wij zijn elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur geopend.

In onze folder Huur betalen, kunt u alles nog eens rustig nalezen.